Bloggintresserade

torsdag 12 april 2012

Postlåda….

….en modell som är mindre. Lådorna är så kul att göra och har faktiskt en till som är klar men den får ni se senare. Här har jag använt ett papper från Storyteller- murvägg- . Blommorna är utstansade av Retro punchen och sedan har jag klippt bort de runda kanterna, distressat och avslutat med lite Glossy accent. Fjärillarna har jag klippt ut från ett papper från Tim Holtz och sedan format  glossat. Paper pen har jag använt i mitten av blommorna. Mallen hittar ni här
Postlåda mindre Storryteller (9)Postlåda mindre Storryteller (7)
Locket ser ut så här:
Postlåda mindre Storryteller (8)
Här är mina tags som jag gjort av spillpapper och som jag visade igår i Pysslotekets blogg.
Tags Pyssloteket (2)Tags Pyssloteket (4)
Tack för titten.
Kramisar Carina

7 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Tuff och gullig låda på samma gång.
Jättesöta tags.
Kram Lisa

Susanne sa...

Superfin brevlåda och tagsen gillar jag också!!! Ha en fortsatt trevlig vecka! Kramizar

Carina sa...

Båda lådorna är jättefina. kram

Marita Johansson sa...

En superfin låda och himlans fina tags
Kramis

Åsa/asamia sa...

Kanonfin med alla söta detaljer!

Louise sa...

WOW så snygg.
Tänk om man skulle kunna ha en sån låda. Å på den en vacker tags. Jätte snyggt verkligen.
Kram Louise

replika klockor sa...

Väskan är utsökt färdig, med både fake Panerai polering och borstning av satin, med mitten krökt elegant in fake Tag Heuer i de fasetterade flikarna (även om det, liksom de flesta alla keramiska fodral, är mycket mottagligt fake Audemars Piguet för att bli förstört av fingeravtryck). Kronografpusharna i kolvstilen fake IWC är i polerat svart och subtilt rundade på toppen för taktil komfort. En ganska fast tryck fake rolex krävs för att koppla in kronografen och stoppa den med den övre skjutaren och för att återge fake Rolex den gula, piltippade kronografens sekund hand till noll med den nedre. Inbäddat mellan de rolex replica två pusharna är den polerade svarta, räfflade kronan, som inte skruvas ner och rolex kopia är inskriven med den grekiska bokstaven Omega.